söndag 22 september 2013

Helgen slut

Japp nu är helgen slut, attans också jag som haft lite ork
till att vara ute i trädgården och sen varit med lilleman på en
liten fotbollscup i helgen..

Underbart var nog ute nästan hela långa lördagen,
med lite små slängar i soffan.
Får inte pressa mig för hårt för då blir det ett rejält
bakslag sedan.

Rensade bort sommaren och förberedde trädgården för hösten som
någon tokig väderguru sa skulle komma  ;0

Har nu äntligen fått iordning på datorerna igen efter att vi 
bytte bredbandsleverantör..

Så nu har jag  fått till ett litet mys krypin
som jag ska använda även som ett litet kontor..

Supernöjd
smakprov :)




Jaha lite information om morgondagen då..

Kl 12,30 är det dags för strålning nr. 21
Kl 13,00 dags för sista läkarbesöket..
Konstigt tycker jag men men vad vet jag..

Skulle bli ihopkopplad med bröstsköterskorna sen.

Ja ja den som väntar får se.

Hoppas att jag har koll på alla frågor jag vill ställa bara, om det nu är sista..

Så den här veckan är den ALLRA ALLRA sista pendelveckan.
Ska bli så underbart skönt när jag åker därifrån på fredag 
så ni kan inte ana...

Jo en del av er kan det vet jag, ni har ju varit där själva <3

Ni som kikar in här hos mig och peppar mig och kommer med kloka råd.

Ni är så älskvärda och jag gillar er så mycket och är så glad
att ni hittade till lilla mig här <3


Var nu rädda om er

Kram Kram <3<3<3

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar dig Godnatt =)
    www.djurstrom2.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Vad härligt Cattis att snart vara klar med strålningen!!!
    Kram på dig!

    www.annetteibsen.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Hej Cattis! Nu står du på målsträckan äntligen. Jag kommer ihåg känslan sista dagen av strålningen. Jag har nu gjort mitt första läkarbesök efter strålningen o kontroll. Kändes så skönt att jag hade klarat det. Nu är det 5 års medicinering och mammografi om ett halvår.
    Nu gäller det att fokusera på det som är bra, Hoppas du kan göra ngt roligt sen. Det är du värd tusen gånger om. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är det äntligen snart över :o)
      Medicinen ska jag börja med på söndag tänkte jag.
      Håller med om fokuseringen, det är precis vad jag kommer att göra när allt är över.
      Hoppas allt är bra med dig // Kram kram

      Radera