söndag 17 januari 2016

Bambi

I morgon är det dags för Linköping och kolla upp knutan i armhålan.
Kommer ju inte få några svar imorgon men kanske en hint om
ifall jag behöver oroa mig.
 
Har varit och är en rätt tuff tid för tillfället.
 
Mamma är inlagd sedan en vecka på infektion.
Som jag tidigare skrivit så har hon en ooperabel hjärntumör.
 
Som om inte det vore nog så har hon nu även fått en kraftig lunginflammation
och en stafflokockerbakterie i blodet.
Hennes CRP låg på över 600 i början på veckan men går sakta sakta neråt
 
Eländet tar aldrig slut :o(
 
Annars har jag idag varit och sett minstingen spela bandy.
Cup hela dagen och jag kan lova att kylan riktigt bet
tag i kinderna.
 
Men roligt var det, de är så duktiga killarna,
9 år och ser ut som de aldrig gjort annat än stått på ett par skridskor.
Annat är det när en annan ställer sig på isen efter att
ha snörat på sig hockeyrören
då kan vi snacka Bambi på hal is..
 
 
 
Kram på er och hoppas ni får en bra vecka <3
 
 


1 kommentar: