torsdag 1 januari 2015

Nytt år



Ja nu är det 1 januari 2015.

God fortsättning på er som kikar förbi.

2014 var ett år som man skulle försöka att komma igen efter det
tuffa året 2013.
Jag är inte där ordentligt ännu, det tar tid, men jag försöker och kämpar på.

Tröttheten är nog värst tror jag, att man inte riktigt orkar med
i huvudet som tidigare.
Kroppen är sliten i leder men det är väl Tamoxifen som är upphovet till det.

Å synen ska vi inte prata om hur illa den är, inte vet jag om det är åldern eller om det är efter behandlingarna men illa är den..
Dags för ett nytt besök hos optikern tror jag.
Just nu har jag bara läsglasögon men det behövs nog på heltid tror jag..

Har nu fått tiden till DT-buk inför rekonstruktionen
29 januari är det dags..
Sen är det 3 månaders garantin som gäller till operationen,
bara att hoppas att de är snabba med svaret så att remissen kommer iväg.

Jag vill ju få det gjort så att man är klar och läkt till sommaren.

Var rädda om er och hoppas att ni får ett härligt och friskt 2015

Nu ser jag fram mot ett bra och friskt år med nya utmaningar och förhoppningsvis roliga äventyr :o)

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar