torsdag 29 januari 2015


I dag var det dags för DT buk på US i Linköping
Det gick fort hade tid klockan 10.00 och var där ifrån vid 10.30.

Kontrastvätskan sprutade de i med ilfart den här gången,
Lät som en syndaflod i örat ..
Den manliga sjuksköterskan talade om att de var tvungna att 
Spruta in det snabbt  pga att kärlen de ville kolla var så ytliga.

Annars var det precis som vanligt.
Kändes som man hade fullt med metall i munnen,
Kokade i kroppen och sist så tror man ju att man kissar ner hela britsen haha

Ja nu gör man ju inte det förstås ;-)
Vilken tur, skulle ju vara  jobbigt för personalen att ta hand om det efter alla undersökningar.
Å få åka hem med blöta brallor och ben är ju inte heller någon höjdare ;-)

Nu flöt jag visst lite ur ämnet här :-) :-)

Känns skönt att ha kommit ett steg närmre
Tänk att den här resan alltid har 3 mål


Operation
Cellgifter
Strålning

Och nu de sista 3 målen
Diep lambå
Bröstvårtan
Vårtgård

Men sen ja då ska det banne mig vara klart.

Då ska jag ha nått slutdestinationen

Hoppas att det går fort nu tills dess att operationstiden dimper ner i brevlådan.....nu vill jag få det gjort så man kan få njuta av sommaren utan gördel....

Hej hopp nu får det bli ett natthopp i säng..

Kram alla Goa <3<3<3

1 kommentar:

  1. Det var länge sedan jag kikade in på din blogg! Visst känns det bra att vara så nära att man vet att man kan lägga hela bröstcancern bakom sig. Det är nu man börjar förstå vad som menas att "cancern är en parantes".
    Jag hoppas att allt går din väg, att det är din tur alldeles med en gång och att resultatet blir kanon. Vi kommer ut som helt nya människor! <3 <3 <3
    Kram
    /Sibylla

    SvaraRadera