torsdag 17 september 2015

Sällan man får glädjas länge

Tänk vad fort det kan gå och saker ändras :o(
 
Som sagt i måndags ringde de om att jag fått en återbudstid för diep lambå operationen.
 
Idag var jag på US Linköping för att kolla över magen en extra gång så att "fettet" räcker till ett bröst efttersom jag minskat i vikt sedan mitt senaste besök.
 
Det räcker precis :o) Nu får jag absolut inte gå ner mer i
vikt sa läkaren.
 
Sen säger hon
- bra då sätter vi dig på väntelistan igen...
- va väntelistan???
 
- Ja jag vet att du fått en operationstid men tyvärr är det
bara jag i tjänst då och vi behöver ju vara två microkirurger säger
Angelica Hagelberg min läkare.
Det är en annan doktor som vill vara med som är intresserad av microkirurgi
men jag tycker att du ska ha samma förutsättningar som alla andra...
 
- Eh ja självklart ska man ju ha det, behövs det två så ska det ju vara två.
 
Det konstiga är bara hur sköterskan kunde kontakta mig överhuvudtaget i måndags :o(
Mycket märkligt tycker jag.
Så nu är det väl bara att vänta igen.
 
Tråkigt det hade passat bra nu när mamma är skaplig.
När jag väl får en ny tid så vet man ju inte hur läget är.
 
Men det var väl helt enkelt inte meningen att det skulle bli gjort nu :o(
 
Trevlig helg till er som kikar förbi
 
// Kram kram Cattis
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar