söndag 6 september 2015

En lugn tid

Det har gått förvånansvärt bra för mamma under den här första cellgiftskuren.
Inget illamående, underbart, heller inte denna koma trötthet som jag själv fick under min behandling.
 
Kanske kan bero på att hon får sitt i tablettform och
jag fick mitt ringlande in i blod ådrorna.
 
Hon är stark mamma, lite för stark tror jag.
 
Önskar att hon kunde öppna upp sig lite,
men självklart är det ju jättesvårt man är ju ändå hennes barn.
 
Barn som  älskade mamma inte vill oroa,
så då blir alla svar Bara bra.
<3<3<3<3
 
Själv har jag inte kunnat vara hos mamma på några dagar pga influensan slagit till här i huset.
 
Mindre roligt när man vill så gärna.
Bara komma dit, krama om och fika lite å tjattra skit förstås ;o)
 
 
Men det blir fler dagar, får proppa mig full med C-vitaminer,
så snart är jag där igen ;o)
 
 


// Må gott Cattis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar