söndag 11 oktober 2015

Snart dags

Imorgon är det dags för inläggning på avd 53 på US Linköping.
Diep Lambå operationen är nära nu.
Klockan 10,00 ska jag skriva in mig imorgon.
Antar att det kommer vara mycket information och undersökningar eftersom jag ska vara där så tidigt och operationen inte är förrän på tisdag.
 
Lite blandade känslor i kroppen för tillfället.
 
Lite oro med måste jag erkänna, har nog inte varit det tidigare för någon operation, och jag har ju varit med om en del ;o)
 
Men den här känns så stor, så har man så många tankar
kommer det att bli fint,
kommer det vara jättestor skillnad mot mitt nuvarande bröst,
tänk om de blir jätteolika :o(
Hur stort kommer ärret bli över magen..
 
Haha det kan låta som att jag inte vill operera mig men det vill jag :o)
 
Är lite smått orolig bara.
 
Har så mycket annat runt omkring med sjukdom
i familj/ släkt.
 
Klockan har sprungit iväg rejält nu idag, jag har hållit
mig sysselsatt för att inte tänka för mycket.
 
Nu är det dags för en dusch sen ska jag försöka att sova så gott
 
// Kram Kram
 
 

2 kommentarer:

  1. Önskar dig lycka till på färden Cattis! Äntligen framme och sluttampen på resan inleds. Det kommer att gå hur bra som helst och det kommer säkert att vara skillnad på brösten, men det nya hänger till sig så sakta. Hav tålamod. :-)
    Tänker på dig!
    Kram, Else

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, känns faktiskt riktigt nervöst ikväll. Men det är en seg dag att ha varit här sen 10 i morse..så mycket hinner man fundera // Kram kram

    SvaraRadera