måndag 28 december 2015

Orokänsla i magen

Nu var det dags igen, oron kryper sig på.
För ca tre veckor sedan kände jag en liten knuta som en ärta i höger armhåla,
där kan vi prata om att jag fick hjärtat i halsgropen.
 
Självklart kommer det ju många tankar och på något sätt hamnar man
tillbaka till början av 2013.
Då min ofrivilliga resa började.
 
Jag tyckte inte att jag kände den sen dagarna efter och tänkte att det var väl ingenting.
Men den är där och kvar, den sitter rätt långt in så
den är lite svår att hitta tillbaka till.
 
Hur som helst så kände jag att jag var tvungen att kontakta
min kontaktsköterska på onkologen så jag använde mig av
Mina vårdkontakter i går kväll och skrev ett meddelande till henne.
 
Idag vid lunch ringde hon och jag fick en tid till
imorgon tisdag för att träffa läkaren för en undersökning.
Jätteskönt.
 
Så nu är det bara att hoppas att det inte är något som inte ska vara där.
det får det bara inte vara.
 
Jag hoppas innerligt att de även tittar med ultraljud då
jag vet att de missade min tumör innan.
 
Jag hoppas ni haft en härlig jul och önskar er God fortsättning.
 
Idag bjuder jag på en ljusbräda jag gjort av gammalt spillvirke :o)
 
Kram Kram
 


5 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig i dag.//Ullis

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt gått bra idag?
    Tänker på dig! ❤️

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna och fortsätter tänka på dig❤️

    SvaraRadera