söndag 23 augusti 2015

Samvete

Usch jag får så dåligt samvete när jag inte är hos mamma och pappa varje dag :o(
Idag har lillkillen här hemma haft fotbollscup i Vånga
det är så roligt att se dem spela och följa deras utveckling på de här åren.
Men idag ville det sig inte riktigt, de hade så svårt att få bollen in i mål.
Stackarna och de slet som attan, och skulle vunnit om deras skott gick in.
 
Nej makterna var inte med dem  idag.
 
Så idag har jag inte varit hos mina föräldrar och inte blir det något imorgon heller för då jobbar jag full tid, sen ska vi gå på IFK matchen Lilleman och jag samt hans bästa vän och mor.
 
Det är trevligt att göra något annat ibland.
Men jag kan inte rå för att jag känner  mig som en dålig dotter,
Jag vet att mamma inte begär att jag ska komma varje dag men JAG vill kunna komma bara för att se hur hon mår,
 
Jag vill ju verkligen
 finnas där <3
Kram kram på er som kikar förbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar