onsdag 4 november 2015

Tristess

Brukar vara ute och gå med grannen och hennes hund nån gång om dagen.
Bra för cirkulationen, och så kommer man ut ur huset en stund med.
 
I vanliga fall brukar vi ta en lagom runda för mig och min osmidiga kropp ;o)
Men idag slet hon ut mig på en två timmars promenad, herrejösses.
Ja det gick inte så fort men nästan 7 km gick vi.
Helt slut resten av dagen,
värkte i ryggen så det fick bli soffläge ett tag.
 
Men det är trevligt att komma ut i friska luften och tjattra lite.
 
 
 
Hemma håller jag på att få panik av att bara gå omkring, mycket soffa och tv tittande blir det.
Får ju inte göra något känns det som.
 
Å jag ser så mycket som behöver göras,
tror jag skulle behöva åka bort för att slippa stressa upp mig över
damm, oordning och smutsiga golv.
Annars blir jag så här inför Robban haha
 
 
 
I går var det tre veckor sedan operationen.
Har gått förvånansvärt bra måste jag säga, var rätt orolig där efter operationen och trodde att det skulle ta en vecka innan jag kom på fötter och ur sängen hihi.
 
Men dag två började jag gå nåt varv i korridoren, sen dag tre så sprang jag maraton hihi skämt å sido men många promenader blev det med gåbordet.
 
 
Tänk det är som när man föder barn, vad fort man glömmer smärta
 
Önskar er som kikar in en härlig torsdag,
eftersom klockan nu är 23,45
 
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar