lördag 14 november 2015

Tuff men rolig vecka

Den här veckan har inte varit som alla andra ;o)
 
I måndags tog jag bilen och alla mina omplåstrings grejer och åkte till Säffle.
bara så där ;o)
 
Har en gammal väninna där som jag inte träffat på 13 år,
hon har med haft det tuffare än vanligt just nu så jag kände att vi kunde behöva ses lite, och ta hand om våra opererade kroppar både hon och jag.
Så vi fick några dagar med mycket tjatter och ännu mera tjatter :o)
 
Sen är det ju så att vi har en gammal gammal väninna till i närheten fast i Åmål och henne hade nog inte jag träffat på 25 år.
Till henne for vi på tisdagskvällen och hälsade på.
 
Å herre jösses vad vi skrattade, tårarna spröt ur våra ögon haha.
 
Det var så underbart att få sitta och prata lite om allt som varit och allt som hänt.
 
Jag kom hem i torsdags igen och Dr Robban fick ta hand om såret på magen.
Han klarar det med bravur min sambo.
 
Jag fick ju uppsöka Säffle vårdcentral med för omläggning en gång,
vi hade skrattat så dant på tisdagskvällen så omläggningen hade gått upp
 
Men nu är ordningen återställd igen...
 
Idag var vi några från jobbet som var och såg Mia Skäringer.
 
haha hon är ju bara så underbar den kvinnan.
 
Skratta, skratta och skratta så såret gick läck igen.
 
Så nu är det väl bäst att jag får skrattförbud innan det läkt ordentligt ;o)
 
Som avslutning på denna fantastiska kväll sjöng hon en låt som jag bara älskar
 
 
 
Så av mig får Mia 5 spårvagnar av 5 möjliga
Tänkte inte förstöra det här inlägget med såret idag utan imorgon blir det några bilder så får vi se om vi ser någon förändring
Det är på gång.
 
Trevlig helg
 
Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar