fredag 1 mars 2013

En pigg Torsdag

I dag har jag varit riktigt pigg
undrar om det kan bero på att jag gick upp 12 hihi

R kom in vid 10 och frågade om jag inte skulle  gå upp
Joodå om en liten stund.... du kan fortsätta jobba du ;)

Kl blev iaf 12, jag käkade frukost när resten av sveriges befolkning äter Lunch.
Kan tro att jag blivit tonåring på nytt..

Men det förde något gått med sig

Jag kom ut på en promenad 
fick både motion och luft

Jag hade ork att plocka lite hemma äntligen ;o)
nu menar jag inte ommöblering eller något sådant utan bara lite 
pill med dekoration..

Så skäll inte på mig nu ;o)

Jag var en gullig mamma som skulle försöka förstå mig
på TV spelen E spelade..
Om inte annat satt jag med honom i soffan :o)

Betalat räkningarna med förstås 
och tvättat 2 maskiner..

R har varit och handlat och fixat maten..

Avrundning..... En helt OK dag

Ja just det fick även ett telefonsamtal från en kär gammal vän som
jag inte haft kontakt med på herrans många år..
Det var så roligt, hon hittade mig på facebook för en tid sedan
och nu idag ringde hon..
<3 

Så nu har även denna dagen blivit till natt 
så det är väl dags att hitta till kudden
och ge armen lite kvällssmekningar...

Var rädda om er


Må så gott

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar