lördag 9 mars 2013

Nu är det en vecka sedan jag var inne och uppdaterade..
Har inte hänt så speciellt mycket.

Jag går fortfarande och har ont i min arm.
Verkar som jag har fått 2 kärlsträngar  nu vilket är mindre roligt.

Jag stretchar och stretchar och det gör förbaskat ont kan jag lova..

Önskar att det kunde ge med sig är så tröttsamt.

E var sjuk förra veckan och var hemma med ögoninflammation vilket gjorde att man inte direkt fick någon vila på dagarna.

R var borta och jobbade och kom inte hem förrän på torsdags eftermiddagen..

Jag har många tankar angående hur det kommer att fungera med vardagen när man kommer att köra igång med cellgifter.
De har ju sagt att jag ska räkna med det...

Går ju fortfarande och väntar på besked om tumören, lymfkörtlarna 
och behandlingsplan

Känns som om det kommer att bli väldigt tungt..

Ensam hemma med lilleman och fixa med allt som det innebär..

samtidigt som man har ett hus att ta hand om..
Bara att hoppas att jag är en av de som inte blir helt slut av cellgifterna.
Att det kommer finnas ork kvar till att få vardagen att fungera.

Ja vad vet jag...Har ju precis hoppat på tåget och jag är ju 
 helt nybörjare på denna resa...

Idag ska vi på kalas med släkten 
E kusin fyller 11 år..

Vet ju att jag blir trött på att vara social för länge men ett tag ska jag väl klara ;o)

Den här tröttheten tar kål på mig konstigt när man 
inte kommit igång med några behandlingar ännu...

Men det är väl en psykisk trötthet...

Tänk om allt kunde vara över, 
Jag är väl den enda som vill spola förbi 2013..

Tänk jag som trodde att 2013 skulle bli ett bra år..

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Så annorlunda känsla att ha det framför sig eller bakom sig. När du så småningom tittar i bakspegeln kommer din känsla inta vara så i närheten av det du upplever nu.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag antar att det är så.. Tänk vad skönt det låter att man ska kunna titta i backspegeln dit längtar jag ;o) // Kram

      Radera