tisdag 21 januari 2014

Biverkningar?

Förra veckan var jag på US linköping och mammografin.
Skulle ju kolla mjölkgångarna med kontrastvätska.

Det blev aldrig någon röntgen då det inte kom någon
svart, brun eller genomskinlig vätska från bröstet.

Hon tyckte det såg helt normalt ut.

Man kan ha grön, mörkgrön vätska som kommer från bröstet 
när man trycker tydligen.

De behöll remissen och kommer göra det i 3 månader för att 
jag skall kunna hör av mig direkt till dem om det skulle bli någon förändring.

Just nu är jag hemma från jobbet med väldigt illamående,
vet inte om det är biverkningar på Tamoxifen tabletterna eller vad det är.

Känns inget vidare iallafall.

Mycket luft i magen har jag med som vill komma ut från alla håll ;o)

Hoppas det ger med sig snart, för jag vill tillbaka till jobbet..

Nu blir det sängen en stund igen..

Vilket liv,
ja ja man lever ju iallafall ;o)

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Eftersom magen blir störd av dom tabletterna så blir det störningar i tarmkanalen och det kan ge illamående :) kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Linda jag antog att det var så, men tyckte att biverkningarna borde kommit tidigare.
      Nu har jag ätit omeprazol snart en vecka så det har börjat hjälpa. Men det kommer lite titt som tätt illamåendet men inte lika mycket :o) Kram Kram

      Radera