onsdag 1 januari 2014

Det blev ett nyår till sist iallafall..

God fortsättning  på 2014 önskar jag er alla..

Det blev ett nyår även här hemma med underbara vänner <3
Till slut klarade jag att tränga bort det förbaskade brevet..
La det på vila till idag.
För nu ikväll känns det lite jobbigt.

Jag hoppas verkligen att de ringer imorgon och har något snabbt och bra att komma med..

Men som min erfarenhet säger så är det väntan och väntan..

Men den som väntar får se.

Jag vill passa på att Tacka er alla som funnits för mig och min 
familj det fruktansvärda 2013.
Ni som stöttat, varit på plats, ringt och åter ringt,
ställt upp med att följa med på behandlingar.
Steka pannkakor med lilleman när Robban jobbat och jag inte haft orken..

Ni är guld värda och betyder såå mycket för mig

Ni har fått mig att orka lite mer

Även om jag inte blev så stark som hjärtat nedanför haha

Men ni fick mig ibland att hålla modet uppe.
Jag vet att ni fanns där när ni kunde.

Jag hoppas innerligt att jag inte skall behöva ta emot er hjälp även detta år 2014, i allafall inte utav densamma anledningen.

Det får räcka med helvetesår nu.
Nu får vi hoppas att det är en god, snäll mjukdelsförändring.

Men självklart har jag massor av frågor eftersom de inte såg något på DT bröstkorg och buk.
Hur säker är då denna undersökning.
Varför får man inte Magnetröntgen direkt.

Alla dessa röntgenundersökningar är ju skadliga i sig så ge den bästa direkt när man redan är drabbad.

Vad är problemet tänker jag..

Sorry känner mig lite arg och frustrerad för tillfället ;o)

Nu blir det strax sängen och hoppas de hör av sig tidigt tidigt imorgon bitti,
och att de ger mig en tid på fredag senast...

Var rädda om er

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar