måndag 6 januari 2014

Helgerna över

Ja imorgon är dessa underbara helger över.
Åtminstonde har de varit underbara helger innan 2013-2014 som för min del har varit riktigt tunga helger.

Visst har jag haft det trevligt med min familj, och kära vänner.
Men det är inte alls som förr, när
den förbaskade oron inte fanns där.

Men imorgon har de läkarkonferensen
Bröstläkare, onkologer, röntgenläkare och patologer, sen vet jag inte om jag glömt någon eller några..

Då ska de ta sig an mina bilder som är skickade från ortopeden som magnetröntgade min axel.
Han med stort H som fann ett bifynd...
Det är ju också ett jäkla ord grrrrgrrrr

Samtidigt som jag är glad åt att han såg något eller inte hehe,
men nu var det ju redan något där som möjligtvis kunde vara en förstorad lymfkörtel..

Den måste ju vad jag kan tro sitta längst ut på bröstväggen mot axeln för annars skulle det väl inte synas på axelröntgen,,

Ja jag fattar ingenting men det är väl inte meningen heller, det
har jag ju koll på sen sist.

Bara man hade is i magen och kunde vänta så gick allt bra sen.

Men just nu har jag ingen is i magen.
Arg, frustrerad på om det är något och då blir jag nog vansinning.

För de undersökningar jag gjort, som mammografi, UL på bröst och armhåla
efter att jag kände knöl på just vänster sida...
Men nej då det visade absolut ingenting...
Å jag litade inte på gammelgubben när jag gick därifrån heller efter missen han gjorde på förra bröstet..

Sen har vi DT Buk och bröstkorg
där om något skulle de väl ha hittat avvikelser kan jag tycka..

Nu är inte jag  läkare men funderar på att bli och ta hand om oss alla som bara väntar och väntar 

Det vore nåt det ;o)

Imorgon ska jag till US och prova ut min andra bröstprotes..
Det är väl ingen risk att jag stöter på nån där då som kan ge mig ett svar..

Hoppas att de ringer imorgon eftermiddag.
Annars blir jag hemma från jobbet på onsdag för jag vill inte ta emot samtalet där...
Sen kanske jag inte hinner svara heller om jag är upptagen med företagstelefonen..


Men nu bestämmer JAG att de ringer och meddelar att ingen mer utredning behövs...Det är inget malignt vi sett.....
Så det så

Kram och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar