onsdag 8 januari 2014

Igår var det 1 år sedaan

Japp igår var det ett år sedan jag gjorde min mammografi på högerbröstet..
Sen ultraljud och sen biopsi.
Konstigt att jag skulle få göra det när han sa att det inte var något
alls att oroa sig för.
Något litet på 7-8 mm..

Haha tji fick han eller jag 
Tumören slutade på 50mm

Operation
cellgift och 
strålningen.

Ett helt år har gått förlorat känns det som.

Jag har inte haft kraft och ork att ta tag i något annat än att hålla mig flytande liksom.
Tacka vet jag Robban som fått ta allt med Elliot och träningar, mat mm

Men städat det har jag minsann gjort själv ;o)

Nu till morgondagen

jihhi
Nu är det dags för 50%
8-12 varjedag måndag till fredag om jag inte tar komp nån fredag förstås hihi.

Ja nu jäklar ska jag tillbaka, inget ska få förstöra det nu...
Då blir jag tokig..

Det ska bli fruktansvärt skönt att komma igång på lite mer tid nu, att man är där oftare ...så man får mer gjort alla dagar i veckan..

Jag är ju så bra jag hmmhmm hörde ni den skryten ;o)
så jag arbetar väldigt effektivt när jag är på plats..
Mmm får mycket gjort om jag får säga det själv 
å det får jag ju haha

Men han ska få sig ett samtal chefen..
Vad göra,
Vad inte göra.

Bli inte för skrämd nu Janne,
vet ju att du smyger omkring lite här inne hihi..

Ses och hörs snart

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar