onsdag 28 augusti 2013

3:an klar

Nu är även nummer tre avklarad.


Ungefär så här ser apparaten ut.
Strålningen kommer från glasrutan som är i den
"gula" runda.
I den är det som en liten lucka som öppnas bakom glaset efter de
mått som är tagna på själva strålområdet.

Den utförs uppifrån, snett från sidan och även underifrån.
Strålningen går alltså igenom britsen.
Så vi snackar starkhet där.
Nu är det inte en stor stålbrits utan mer som en starkare frigolitbädd ;o)

På britsen jag ligger är det även som hållare för armarna så att 
man ligger med dem över huvudet, tur att det är så kort tid ;o)
Men det känns ändå som armarna låser sig i ställningen.

Nu ikväll har det börjat kännas lite stramare i själva armhålan.
Så nu gäller det väl att jag kommer igång med stretchning
så att inte armen stelnar till för mycket.

Vill inte....

Idag blev det en sväng till Ikea innan jag åkte hem.
Där blev det lite små shopping bra att ha grejer :o)

Sen mötte jag även en kollega där,
 det var så roligt att se och prata med honom.

Han har haft ett tufft år han med <3

Imorgon är det dags för nummer fyra,
dagarna går och går 
snart är vi uppe i 25 ;o)

Önskar bara man slapp dessa resor :o(

Må så gott

Kram kram


3 kommentarer:

  1. Misstänker att det blev värmeljus och servetter på IKEA! Man kan aldrig få för mycket av det! ;-)

    Glöm inte att träna armarna så som sjukgymnasten visade dej. Det är viktigare nu än någonsin! Du är så ung och fin så du behöver all träning för att få upp rörligheten så att du känner att du aldrig blivit opererad.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Slarva inte med stretchingen, det kommer straffa sig! TÖJ för allt du är värd, flera gånger om dagen!
    Kram. Och du har rätt, svich så är de 25 gjorda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag stretchar och stretchar, men ibland glömmer jag.
      Mina händer domnar ngt så fruktansvärt med nu :o(

      Radera