lördag 17 augusti 2013

Fredagen den 16 augusti

I dag för 23 år sedan kom min stora älskade kille till värden.
Första barnet och det var en pärs att få fram det lilla livet.
Men tänk så fort man glömmer, så fort man fick honom på magen var all smärta borta och det fanns bara kärlek till 
mitt barn Robin.
Helt underbar låg han på mitt bröst <3

Hopp till annat :o)

Sammanfattningsvis känner jag mig rätt ok.
Det är värken i lederna, låren, ljumskarna, höfterna
och konstigt nog under fötterna som hänger med mig ännu.

Hoppas att den kan hitta någon annan att hoppa över till 
om jag ger mig ner på augustifesten imorgon.
Får väl ställa mig nära någon eller några som kan ta lite var ;o)
skämt åsido

Andfåddheten ska vi inte prata om den är under all kritik.
Hel kass.

Som sagt det är Augustifestival här i stan den här helgen.
Så jag tänkte att allt tufft elände vi har gått igenom detta året,
vi har inte tagit oss tid till varandra.
Utan dagarna har sprungit iväg och så är det
 lilleman som måste få sin tid och den tiden är det ju mest pappa som gett honom.

Jag själv har ju varit för dålig oftast..
Vi har haft mys imellanåt, men det lugna myset i soffan framför tv.

Sen har jag sparkat upp mig för att vara med på de två kupper han spelat under min cytoresa, tungt har det varit men
jag gav mig f*n på att jag skulle med och klara det.

Trägen vinner, och jag klarade det, även om jag
sen var däckad i två dagar..
Men det var det helt klart värt :o)

Kom ifrån ämnet lite där tror jag hihi..

Jo imorgon ska vi ge oss ut på augustifesten, äta gott och jag ska ta min första öl på hela den här resan..
Frågan är om jag törs ta en hel öl, 
säger väl tjong i medaljongen direkt ;o)

Marknad, öltält och massor med uppträdanden på olika scener.

Ska bli kul att komma ut och se lite folk..

Önskar er som kikar förbi en trevlig helg

//

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en toppen-kväll på augustifesten. Du är så värd det!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Jag själv trodde att alla bekymmer skulle bli över efter tre veckor men - ack - vad jag bedrog mej!!! Jag har fortfarande ont i varenda led, och under fötterna - det ska vi inte diskutera. Kondiset är helt ur spel.
    Men jag var på min första och förhoppningsvis enda kräftfest i kväll och det gick lugnt tillväga. Tre öl slank ner! Du kommer att klara din första öl galant som den äkta vikingkvinna du är! ;-)

    SvaraRadera