fredag 19 april 2013

Dag 8 efter första cyton

Idag har varit en BRA dag, så härligt att få skriva det :o)
Kändes inte som om den dagen skulle komma för ett par dagar sen..

Men den kom..

Sov visserligen till strax efter tio och sen fixade jag med lite scheman..
Efter det åkte jag in till jobbet en liten sväng för att hälsa på..

Såå roligt och se de glada minerna när man kommer, ja en del har faktiskt det hihi..
Det ska kramas hit och dit,  mm mysig känsla man känner..
Det kanske finns en liten saknad efter en iallafall
vem vet ;o)

13 år sätter sina spår på en arbetsplats och en del av oss har varit arbetskamrater lika länge det blir något visst då..

Hur som helst var det härligt att se alla dessa kollegor igen <3

Det skulle bli en sväng och blev närmre 2 timmar..

Sen skulle jag åkt hem för någon bra sa att man ska försöka att hålla sig till 1 aktivitet eller ett måste per dag...

Jag missade den lektionen idag och tog en sväng in på Jysk med på hemvägen..
Ville så gärna ha ett nytt köksbord

Bara där ser man att jag måste må bättre nu, när huvudet börjar tänka inredning och annat pyssel ja då är hon normal igen hihi..

Men som sagt för hur länge vet man  ju inte.

Har jag tur så får jag må så här nu fram tills nästa behandling och störtdykning, jag vet ju inte riktigt..
Det är ju lite nytt det här si..

Men jag hoppas hoppas

Må så gott
Kläm på Tuttsen

Kram kram

<3

2 kommentarer: