måndag 8 april 2013

Nedräkning

Ja nu har nedräkningen börjat på riktigt..
tisdag, onsdag och sen på Torsdag kl 14 smäller det
Då intar gifterna min kropp för första gången 
in the real life
Då är det inte bara tankar och prat längre då är det verklighet..

Det känns huvudet är snurrigare än vanligt , hur ska detta sluta..

Idag har jag fortsatt med lite förberedelser här hemma inför det som kanske komma skall och om orken kommer tryta när startskottet på gifterna gått..

Den tryter ju lite redan men det är ju den psykiska den fysiska kommer väl kanske på besök sen

Var duktig idag och gick till frita och hämtade E,
ja det är ju ingen större bedrift det är ju inte så långt :o)

Men själva grejen var att jag gjorde det iallafall.
Är väldigt lätt att ta bilen annars.
Så lite stolt får man va hihi.

Daglig motion och äta mycket frukt och grönt ska visst hjälpa mig till ett bättre liv när gifterna kämpar i kroppen..
Så jag får väl försöka hålla det.
Kanske ska börja med det imorgon kanske dags nu ;o)

Tror inte att det finns någon osundare människa än just mig.
Så det blir inte bara giftet att tampas med..

Men det är bara att ge sig den på att man ska klara även sundare vanor..

Var ute en stund med E när vi kom hem så han fick avreagera sig
med bandyboll och klubba innan vi gick in.

Då passade jag på att dammsuga och rensa i bilen så nu är även det gjort

Skönt en sak till att bocka av..

I morgon bär det av till Peggys barber shop
Spännande att se hur de färgade perukerna kommer att se ut...
Som hon skulle fixa till i mina färger..

Knäpp som jag är så är jag lite lite velig just nu

Vill jag ha långt hår på peruken ????
Eller vill jag ändra mig till Kort hår nu...

Herregud det är inte bara jag som blir tokig på mig själv,
även andra har ju rätt att bli det med som jag håller på..

Jag lovar ni får det men säg inget till mig bara utan Le gärna haha

Ikväll skulle bli en tidig sänggång men det blir aldrig som man tänkt sig..

Fick samtal från en kär vän och då babblar man bort lite mycket tid ibland,
men det är så skönt..

Så tack för pratstunden Rosita "om du nu kikar in "
alltid lika trevligt <3

Nu får det bli att stänga de gröna

Var rädda om er

Å ni vet vad ni inte ska glömma ;o)

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar