tisdag 23 april 2013

Tisdag och en dag i sovandets tecken

Precis som rubriken lyder 
en sån dag har det varit idag..

Skjutsade E till frita på morgonen och sen hem och fick i mig en macka,
Kände mig lite trött efter helgens bravader med värk och
lite sömn...
Så jag tänkte jag lägger mig väl ett tag igen...

Hoppsan blev det när jag vaknade 14,15 kanske dags att gå upp nu..

Å då är det inte behandlingsvecka, men men jag behövde väl antagligen sova som en klok människa sa en gång ;o)

Här har det blåst friska höstvindar hela dagen 
Kan man ha sån tur tro att alla eklöv följer med bort ...

Ingen skulle bli gladare än jag, jo kanske
Robban då förstås som får packa skiten och köra säckarna till returpunkten...

Eftermiddagen min vakna tid har gått åt till två busiga 6½ åringar här
Full rulle hela tiden..
Känns skönt att han kan ta med kompis hem nu för första veckan var jag ju helt slut efter behandlingen..

Kanske inte så bra egentligen nu heller pga infektionsrisken,
men livet måste gå vidare och barnen måste få leka.

De förstår mycket de små liven men det måste ändå kunna försökas få va 
så likt som vanligt för dem <3

Nattgäst inatt har älskade mamma <3 här som ligger vid min snoriga lilla guldklimp..
Så att jag ska försöka hålla mig frisk nu när immunförsvaret är som lägst..

Sen har jag en väninna på tur om det skulle behövas..

Min älskade gulliga vän Ann
Hon ringer varje dag och frågar hur det gått, hur jag mår, vad hon kan hjälpa mig med, ja ja ja jag kan fortsätta hur länge som helst hihi..

Du är en guldklimp Ann i mitt liv och det vet du <3
Men du måste tänka på din familj med hjärtat <3

Jag lovar det kommer en tid när du får komma och vara med mig, resan är lång :)


Allt för idag

Kläm & Känn Tjejer

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar