söndag 21 april 2013

Söndag och vår

Inatt har jag fått sovit
Helt underbart :-)

Var helt slut efter gårdagens pärs, men eftersom jag fick
ordentlig smärtlindring som jag tog samtidigt som den sista sprutan 
för den här gången så hjälpte det nog mycket..

Jag sov ända till 10,oo i morse  eller förmiddags kanske det heter :-)

Dagen har varit mycket bättre idag, har klarat mig med alvedon och Ipren
Däremot har tempen  varit lite snurrig idag
Har hoppat mellan 37,8 och 38

De har ju sagt på Onkologen att man skall ringa när man har kommit upp i 38
så det gjorde jag..

Behövde inte åka in för att lämna några prover utan kunde 
avvakta till imorgon.
Då ska jag ju ändå till VC för att lämna prov efter behandlingen
för att se hur mina vita blodkroppar ligger till.

Jag har t om orkat styra lite hemma idag.

E och jag skulle ha sått tagetes och tomater för längesen men jag har inte haft orken...men idag så

Vi satte oss i solen på altanen och han fick plantera i det lilla
plastväxthuset vi köpt för ändamålet..
Så idag blev han nöjd :o)

Så skönt att kunna göra honom det med så lite,
det har ju inte varit för ofta på sista tiden tyvärr som jag orkat :o(

Krokusarna har kommit upp i trädgården med så härligt..

Hoppas solen lyst på er och att ni haft en härlig Söndag

Kram Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar