torsdag 11 april 2013

Snart

Mmm imorgon är det dags eller rättare sagt idag.
Klockan är strax 1 och jag har inte kommit isäng ännu.

Det har inte varit någon bra dag idag, kan tro att jag redan startat men så var ju inte fallet..

Har haft sådan fruktansvärd trötthet hängt över mig idag, 
kännt mig yr och vimmelkantig..

Det är väl kroppens sätt att reagera på att man förträngt vad man gått igenom och nu ska gå igenom.

Jag har ju liksom inte brutit ihop ännu,
utan jag har varit JAG. på både gått och ont.

Men sen är det svårt när man är ensam hemma med lilleman ..Jag kan inte bara gå undan och sätta mig och storgråta någonstans om jag skulle känna för det.

Jag hoppas att mitt psykiska spel med hjärnan slutar nu när behandlingen kommer igång imorgon.

Ska jag vara så här trött och konstig innan behandlingen hur ska det då gå med tröttheten som följer cyton..

Ja ja den som väntar får se.

Jag vet att många klarar sig mycket bra och vi får hoppas att jag är en av dem..

För nu är det dags nu går startskottet...

I morgon kl 14 skall jag vara på onkologen

För att koppla in de giftiga krigarna i min kropp.
2,5 timme ska 2 olika gifter in i kroppen..

Sen får man hoppas att de gör sitt jobb ordentligt.

Om jag orkar så uppdaterar jag här imorgon kväll igen..

Kram Kram 

 KLÄM & KÄNN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar