lördag 11 maj 2013

Äntligen

Äntligen en BRA dag..
Som jag väntat..

Vaknade tidigt idag redan kl 9 och kände mig pigg för en gångs skull.
Tänkte att nu ska jag sätta igång och städa ville passa på att göra det när jag var ensam hemma..

R var ute med ett par kompisar och fiskade hela dagen
E var hos sin farmor och farfar han har sovit där inatt..

Hamnar en stund i soffan med telefonen och
vips så hade jag visst somnat ett tag igen..

Så mycket för den piggheten tänkte jag..

Men jag kom igång senare och satte fart med städningen..
Nu kan det ju tyckas att man är precis knäpp som gör det en dag som man mår bra, men jag är ju inte riktigt som alla andra *ler*

Saken är den att jag avskyr när det är oordning och det var det nu..
Jag orkade att städa och mådde så bra när allt var klart..
Även om det tog nästan hela dagen..

Nu ikväll var det dags för den "hemska" spruta nr 4
den jag haft sådan ångest för..
Men den här gången hoppas jag att jag kan mota det onda innan det kommer.

Nu har jag iallafall värktabletter med "kraft" i tillskillnad mot sist.

Klockan 21 tog jag en tablett i förebyggande som de sagt åt mig 
på onkologen.
Kl 22 var det dags för sprutan..

Nu är även telefonen satt på alarm 
så jag kan ta en tablett var 4:e timme..
Jag törs inte låta bli för den upplevelsen jag hade sist vill jag inte 
ha en gång till..

Hoppas verkligen att de gör susen..

Jag hoppas att jag efter morgondagen kommer att ha bra dagar nu fram till 
nästa störtdykning den 23..

Här kommer några rader jag hittade i ett annat forum,

Å med de säger jag God natt


Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar