söndag 19 maj 2013

Halsont

 Oj vad tiden går
Veckan som varit har sprungit iväg

Har tyvärr fått ont i halsen mer än vanligt precis öm på vänster sida
när man tar på körtlarna.

Har ju haft halsont efter varje behandling men inte riktigt så här ont
inte vad jag kommer ihåg.
Tänk att man glömmer så fort..

I morgon blir det att ringa till onkologsköterskan för att höra mig för 
om detta.
Hoppas verkligen inte att det är någon fara så att behandlingen på
torsdag blir inställd.
Hur jobbigt det än är så vill man
få behandlingen gjord så att det blir ett slut på dem snart..

Mellanproverna jag varit och lämnat borde ju varit bra 
eftersom jag inte hört något..

Idag har det bara varit soffläge och vila på dagen.

Nu under sena eftermiddagen har jag tagit tag i lite tvätt,
medans killarna i huset drog iväg med sina gocart till 
Katrineholm och körde.

Sen var de hemma och vände för att åka till sista simskolelektionen,
och det var klädsim och det hade gått bra berättar E glatt när
de kommer hem..

Ikväll blir det att kolla hockeyfinalen mellan Sverige och Schweiz..
Så heja Sverige..

Ha en trevlig kväll ni som kikar in

Kram kram...





1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra med halsen. Det sista man önskar är att synka behandlingarna så att schemat blir fördröjt. Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera