söndag 12 maj 2013

Lite shopping

Tänk att få må skapligt två dagar i rad helt  underbart..

Idag har vi varit en sväng till returpunkten och kastat skräp, kan inte förstå hur mycket skräp vi har jämt..
Visserligen var det säckar med löv med men iallafall.
Det känns som det där garaget vi har ett sånt där hus som 
man kan ha bilar i ;-)

Alltid är överfullt med skräp, fattar inte var allt kommer ifrån.
Men nu blev det två rundor idag..

Sen var vi runt lite och kollade nya utemöbler till den ena altan,
vi har ju inte så stora altaner men vi har många ;-)

Tidigare har vi haft ett rektangulärt bord men det är inget tak på södersidan så det har blivit så förstört trots att vi varit jättenoga med att olja in det.

Nu ville jag prova med ett runt bord för att försöka få lite mer plats , det blev ju inte så mycket mer plats egentligen men det ser lite rymligare ut nu..

Jag blev riktigt nöjd, men jag svär väl runt sen när allt gula frömjöl från björkarna kommer, det är ju svart ...




Ikväll var det dags för sista sprutan för den här gången

Jag har klarat mig bra idag fast jag bara tog den starka medicinen
kl 21, 01, och 05 inatt.
Under dagen klarade jag mig på panodil och Ipren..

Visserligen har jag känt av lite molvärk bak i ryggen nu under eftermiddagen och kvällen så det kan ju vara så att det blir den här natten det sätter igång..

De vita blodkropparna har väl inte kommit upp lika högt som sist förmodligen, men inte gör det mig något..

Skönt att slippa värken och bra att inte proppa i sig så mycket värktabletter det har ju blivit en hel hög det här året tyvärr..

Önskar er som kikar förbi en trevlig söndag
och hoppas vi får lite sol som skiner på oss 

// Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar