onsdag 29 maj 2013

Trevligt besök

Idag fick jag besök av två kollegor..
 
Pernilla och Rosita
 
Låg och sov på eftermiddagen när de ringde och sa att de tänkte
 komma ut en sväng.
 
NU säger jag trött som jag är..
 
Det gjorde att jag kom upp i alla fall..
 
Det är så roligt när de kommer och hälsar på och man
sitter och tjattrar lite..
 
Gräddtårta hade de med sig med :-)
 
Lite roligt för jag pratade med Rosita på förmiddagen
och sa just att jag var sugen på gräddbakelse..
 
Så självklart la hon ju det på minnet och de har med sig en <3
 
Sen fick jag även påfyllning av näringsdryck..
 
En kollega som har gått igenom en fruktansvärd tuff period
och också blivit drabbad av Cancerhelvetet,
men en annan sort...
Han är på bättringsvägen nu tack och lov <3
Han hade ett överblivet lager som jag fick överta..
 
Tack F för det om du kikar in här..
 
Ikväll var det dags för spruta nr 2
Även denna kväll fick jag ta starkare smärtlindring då jag
haft ont i ländryggen hela dagen..
 
Vågade inte chansa utan, konstigt att värken har börjat
smyga sig på så tidigt denna gång och även igår innan den första
sprutan var tagen..
 
I morgon hoppas jag på bättre väder än idag
och att lite ork är tillbaka...
 
Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar