lördag 25 maj 2013

Ja vad säger man om denna dag..
Gick upp och tog mina betapred hmm bara 16 imorse 
blev en lite mindre hutt än igår ;o)

Kände att jag kanske orkar vara uppe ett tag till..

Ha där spelade kroppen mig ett litet spratt..
Satte mig i soffan och bläppa lite med telefonen och sen sov jag igen.
ett par timmar till 10 cirkus..

Sen plockade jag ur diskmaskinen och tvätta några maskiner tvätt..
Men mellan all aktivitet så blev det soffläge igen..

Fan Andfåddheten har ju blivit helt kass
Måste byta ut den på något sett hur sak annars detta gå ;o)

Ja ja tänk om man ändå kunde göra det..

Som avslut på detta då så har dagen varit lite skaplig iallafall så här dagen efter.

Men jag har fått i mig en näringsdryck denna gången kanske den som hjälpte upp mig lite, vem vet..

På söndag är det Mors dag så jag gjorde ett par lyktor till några mammor :o)

Tänkte visa dem för er här..



Nu ska man ju alltid vara försiktig med brinnande ljus
Jag sätter alltid i ett värmeljus som jag ser till att placera mitt i glasburken.

Å håll alltid utsikt på era brinnande ljus..
Vill man inte ha ett riktigt brinnande ljus i så finns
det batteridrivna värmeljus med..
Brinner tjusigt dessa med ;-)

Trevlig helg..
Nu blev det riktigt sent för mig ikväll igen..
Tänk om jag kunde få min nya dator snart grrr

Kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar