fredag 31 maj 2013

Idag torsdag var det en vecka sen sista cytobehandlingen med FEC.

Kan väl säga som så att även denna gång har gått i sovandets och trötthetens tecken.

Jag var lite förvånad att jag var så pigg dag två efter behandlingen men 
det kom som sagt några dagar senare denna gång.

Tänk att vardagliga sysslor som att plocka in den rena tvätten i garderoberna skall vara en sån kraftansträngning.
Eller ta tag i snabeldraken och få golven dammsugade.
Ja listan kan göras lång.

Sånt som var så självklart och enkelt tidigare har blivit en sån
fruktansvärd ansträngning som man bara inte orkar med..

Ja så det kan bli..

Men nu går jag in i vecka två och hoppas att den skall bli bättre.
Även om jag vet att tröttheten kommer att finnas kvar,
men inte lika mycket.

Jag hoppas på att det ska bli lite sol framöver så att man kan få bli lite piggare av den om inte annat.

På lördag vill jag ha STOR sol och må bra, för då ska vi
(hoppas jag) åka och fira min guddotter Livia som fyllt år..

Hennes lillasyster Lexie döptes i April med och tyvärr orkade jag
inte vara med på dopet då jag inte var fit for fight :o(
Så vi tänkte ge henne en liten present med..

Så nu håller vi tummarna för att vi kommer iväg och kan ses och umgås..

Allt för idag, klockan har redan tickat en bit över midnatt...

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar