fredag 22 februari 2013

Dräneringen bort

I dag var det dags att åka till US för att
Ta bort dränaget , så skönt att slippa ha den hängandes.

Känns nog skönt för E med så han slipper
Se mamma med slang och påse.
Han tycker det är obehagligt och lite skrämmande.

Men nu är den väck 

Ont som attan gjorde det ingen skön känsla alls..
Men helt klart värt smärtan
Var hem till mamma och pappa efter och käkade mat så gott ..
Tack för det <3

E var ju där med för han ville inte följa med till lasarettet,
och det gjorde han nog rätt i..

När vi väl kom hem sen så blev det ett par timmar i sängen,
jag har ju ockuperat E säng då jag inte törs ha någon bredvid mig när jag sover... Så där sover jag gott när jag väl somnar :o)

Kvällen har blivit framför tv:n för mig
Grabbarna gick över till grannen ett par timmar.
Skönt för dem att komma hemifrån lite och höra mitt stånkande...

Nu är det nog kanske dags för sängen igen

Natti natti

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar