lördag 16 februari 2013

Lördag

I går var en härlig dag ett litet avbrott från den "vanliga" vardagen 
som infunnit sig för tillfället med funderingar och lite oro...

Familjen åkte hem till en vän och kollega samt hennes härliga familj <3

Allt var precis som förr, innan beskedet om cancern..
Visst blev det prat och funderingar om även det men mest blev
det många skratt och glada tillrop..

Vi käkade god mat :o) Tack för det Rosita och EB..
Vi kastade pil och spelade även spel vilket gjorde att man fick kramp i magmusklerna efter ett tag,
och det kändes rejält för de har ju inte använts på länge ;o)

Ungarna hamnade nere vid tv spelet efter maten...

Eftersom vi bor en bit ifrån varandra så blev vi kvar över natten,
det blir lite mer kvalitetstid då..
Å det skall gudarna veta att vi behövde..

Kändes så skönt att allt var så normalt.
Det blev lite bränsle för de här två sista dagarna innan operationen nu..

Men det tar på krafterna att ha roligt så när vi kom hem idag så dök jag i säng och sov ett par timmar..

Nu är man inne i vardagen igen och tankarna far lite hit och dit.
Det är inte så att jag är rädd för operationen för det är jag inte.

Tycker att det ska bli skönt att ta bort inkräktaren men det är nog själva väntan som kommer efter tills man får beskedet om 
HUR elakartad den är och OM
det FINNS spridning till Lymfkörtlarna..

3 veckors väntan igen..
Jag tror att det är ovissheten som är värst.

Tack kära vänner för en underbar kväll

Och Rosita gumman

- Du betyder mycket för mig med <3


Tänkte jag skulle bjuda på en liten bild från gårdagskvällen spel
gester med gester

Ha ha svaret var vrist och då kommer värdinnan med sin förklaring på var vristen sitter hihi
och ni ser ju hur det blev med det....
undrar om det berodde på vinet haha


Kram kram


2 kommentarer: