söndag 10 februari 2013

Lördag

Lördagen var ingen vidare dag till en början..
Många tankar och funderingar i huvudet.
Gav upp eftersom de inte ville sluta mala i mitt arma huvud och gick och la mig igen.

Innan jag dök till sängs igen ringde min Goa granne och undrade om jag ville
Komma upp en stund på kvällen och bara tjattra skit,
Och så blev det..
Vi kollade melodifestivalen och hon hade fixat med räkmacka som jag älskar
Sen tog vi ett par öl..
Räkmackan var god men ölen smakade inte som den gjorde innan
Jag blev sjuk., konstigt ;0)

Hur som helst så hade vi en trevlig kväll  med mycket tjatter,
Självklart blev det en del djupa samtal med om både 
Nutid och dåtid..
Tack gumman för den här kvällen den behövde nog jag.

Nu är det mitt i natta och jag ska försöka sova
Klockan är lite över 1 och jag hoppas att jag kan somna
Sömnsvårigheterna har ju inte direkt blivit bättre
Efter den här skitdiagnosen man fått...

Kram till er som kikar förbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar