söndag 24 februari 2013

Många tråkiga dagar nu..

Lördag och vi skulle bli barnfria.

E farfar och farmor kom och hämtade honom vid 11 tiden.
Det kunde han behöva komma hemifrån och iväg på lite skoj.
Alltid hittats det på saker när han träffar dem..

Ja vad gjorde vi då 
Absolut ingenting
Jag har varit så trött och energilös idag så det finns inte.

Ska det vara så här länge till?
När ska jag orka igen?
Ska det vara så j---a svårt att ta sig i kragen?

Bara jag får bättre rörlighet och värken efter operationen ger med sig så måste jag väl komma igång igen.

Det här håller verkligen inte i längden..

I kväll har mina funderingar gått  till Peruker

Äkta hår ja det är klart att jag ska ha ÄKTA

Men kommer jag att använda den sedan då?
Eller kommer jag helt klart gå ut som jag är...mitt nya jag för en tid
Ja inte vet jag..
Men det kan ju vara bra att köpa en
Tror stora sonen vill att mamma ska ha hår 
Han har antytt det ngn gång ;o)

Sminkkurs
Lösögonfransar
Ögonbryn

Ja ni ser ju hur mina dagar ser ut.

En vanlig familj planerar veckan med mat , hämtning och lämning av barn, hur jobbar du, är det ngt speciellt den här veckan?
etc etc etc 

Ja jag tänker resor till US , Provsvar,  Cellgifter, Strålning,
Tabletter, Peruk, Hårlös, Smink
Hur fan kommer jag se ut!!!
Kommer jag tordas gå ut.

Ja fy fan säger jag tänk om man ändå slapp 
men det gör man inte utan det är bara att hänga med 
vare sig man vill eller inte..

Hoppas ni slipper hoppa på det här tåget ni tjejer som är inne och läser..

Kläm och Känn på era TUTTAR


Tjingeling på er

Kram Kram

7 kommentarer:

  1. Usch ja blir så ledsen för din skull när jag läser.. men detta klarar du , du kommer bli bra igen.. det kommer ta tid , men det klarar du.. all styrka till dig o din familj. Kram

    SvaraRadera
  2. Kära Cattis!
    Du berör mitt och många andras hjärtan med dina ord..
    Som sagt du är och förblir lika söt och fin med eller utan hår för allt sitter inte på utsidan av din kropp..
    Vi är många som tror på dig och du har en familj som finns där vid din sida och som älskar dig...

    Kram kram min vän..

    SvaraRadera
  3. Jag resonerar så här; vi har inte valt detta, det är ngt skit som ska genomföras. Det är som det är, varför skulle du inte gå ut utan peruk? Det är så här vi ser ut! Den nakna sanningen, kan man lugnt säga. Vi kan inte längre "gömma" oss bakom en snygg frisyr eller snyggt målade ögonfransar. Jag hoppas att du landar väl i detta och känner dig trygg och snygg i din "nakenhet"!
    Nu följer jag dig med ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja Lotta det hoppas jag med att jag gör. Det är möjligt att jag kommer gå ut utan peruk, en del av mina vänner säger det till mig att du kommer i te ha den ändå för du kommer tänka att det här är jag och vara utan.
    Jag tror bara att det är ngt jag måste igenom även alla dessa tankar och nu när man är nyopererad har jag all tid i världen för tankar tyvärr 😉
    Som sagt ngt skit vi måste igenom stämmer så bra// kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. " Det är utsidan som ger insidan en chans
      men det är insidan som ger utsidan sin glans"
      <3 <3 <3

      Radera
  5. cattis allt detta kommer tillbax ,visserligen efter ett bra tag men det är insidan som räknas och jag tror du blir snygg i sjal. /monica o

    SvaraRadera