söndag 21 juli 2013

Äntligen ut ur huset ;o)

Idag har jag tagit min sista penicillintablett..

Känns så skönt att den kuren nu är över.
Nu får man hoppas att värdena ser bra ut på tisdag.

Idag åkte jag hem till min vän Ann och hennes familj..

Har ju missat både dop och födelsedag hemma hos dem i år,
pga infektionsrisk och sjukdomar..

Var så trevligt att ses idag då vi inte setts på länge..

Så idag fick jag gratulera barnen :o)



Mysungar båda två <3

En trevlig dag men jisses vad jag blir sliten av att vara social
längre stunder...

Men det blev en hel del timmar..

Nu blir det ett försök att kunna somna.

I går natt somnade jag 03,00
vaknade 05,10 
och somnade inte igen förrän 07,30
sov till 10,30

Tror jag blir galen på denna sömn :o(

Hoppas ni får en bra dag i solen

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar