torsdag 4 juli 2013

Laddat batterierna

Idag Onsdag har jag laddat batterierna ute på sjön
och på mammas och pappas lantställe..

Lilleman och jag tog ju en tripp dit ut och det var så skönt, somnade faktiskt lite lättare igår natt tog inte lika lång tid som de tidigare nätterna..
Men helt lätt var det inte men lite är bra nog det ;o)

Som sagt vi umgicks, försökte på några försök att få fisk men det var ju lönlöst inte ett napp fick någon av oss..



 Den här bilden bjuder jag på haha










Jag åkte hem runt 17 tiden och lilleman fick stanna kvar till
imorgon då det är dags för cellgiftsbehandling nr 5 då..
Hoppas att jag klarar mig utan feber efter denna...

Efter denna underbara dag och gårdagskvällen hoppas jag nu få kunna somna ordentligt nu..

Må så gott

Kram kram



1 kommentar:

  1. Lycka till med behandling nr 5 idag Cattis! Tänker på dig!

    SvaraRadera