torsdag 11 juli 2013

Kirurgen avd 12

Vaknade upp utan feber idag..
Det var ju skönt men provsvaren visade fortfarande på låga neutrofila
värdet idag var på 0,6
 
Jag har precis nu fått min fjärde påse med antibiotika intravenöst,
ska bli spännande imorgon och se om värdena har stabiliserat sig och kommit till normal nivå igen.
 
 
Dagen har även idag gått ett töcken, kan inte fatta
att man kan vara så trött.
Ögonen har liksom åkt ihop av sig själva,
huvudet är som en soppa bara.
Känns som om man blundar så vaknar man inte upp igen,
väldig obehaglingkänsla..
Som om man bara glider bort.
 
Nu ikväll har det varit bättre, vilket känns otroligt skönt.
 
Har man tur kanske man får åka hem imorgon om allt är ok.
 
 
Det har varit mycket tjat på personal här idag om var jag skall vara och inte.
Så tröttsamt, huvudsaken är väl att man får den hjälp man ska ha..
 
Men allt handlar väl om landstingets pengar förstås..
 
Är jag inte bättre imorgon vill de skicka mig till Linköping..
 
Vi får väl se vad som händer.
Det bästa vore om jag fick komma hem..
 
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan de gröna stänger sig..
Hoppas att jag orkar koncentrera mig bara..
 
Tack till er som kikat in och lämnat spår efter er :o)
Era tankar och ord värmer..
 
HAr inte svarat er idag då jag inte haft orken på min sida.
Men jag uppskattar era besök och ord.
 
Kram kram
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar