måndag 8 juli 2013

Söndagen den 7 Juli

Igår Lördag var en riktigt trött dag..
2 dagar efter andra Taxoteren.
Huvud var lite värre snurrigt än vanligt och svårt med koncentrationen..
Tänk vad det kan ställa till..

Vilade alltså hela lördagen i stort sett..

Idag söndag drog vi till Katrineholm för att lilleman skulle få åka lite Go Cart
Faktiskt första gången jag är med och tittar har inte klarat av
att följa med tidigare och det var så roligt att
se honom åka gullungen :o)



Det var riktigt varmt och jag märker av att jag inte klarar denna värme med cytostatikan i kroppen..
Riktigt tungt är det.
Men dagen gick och jag var tvungen att lägga mig ett par timmar när vi
kom hem igen..
Men det blev en dag med del av familjen vilket var trevligt..

Väl hemma åkte killarna och tog ett kvällsdopp..

Det är mycket man ska vara med om under den här resan..
43 år och vallningar
Jippie
Inte ett dugg jäkla kul

Visserligen sa de att de skulle "putta" in mig i klimakteriet med Cellgifterna men .......:o(
Även fast man inte har hår på skallen så svettas man,
och så böljer det över en i kroppen..

Så kasst....

Men vad gör man inte hellre det än Cancern så det ska väl inte
vara så svårt att acceptera..
Eller?!?
Man får väga för och nackdelar ;o)

Ha en underbar dag ni som kikar in

Kramis från mig


2 kommentarer:

  1. Jag fick akupunktur mot vallningar,av sjukgymnasten på onkologen. Det hjälpte och vallningarna minskade rejält. Kolla med ssk.
    Jobbigt när man känner de komma, helt overkligt. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. ska höra med dem på onkologen när jag ska dit på sista cyton.. Tack för tipset :o) // Kram Kram

      Radera