måndag 1 juli 2013

Familjedag

Idag var det som sagt dags för besök hos Kuratorn för första gången..
 
Hela familjen tog först en riktig sovmorgon även lillplutten sov till
10,30
Jag kan ju skyla på att jag inte somnat förrän sent inatt,
vet inte riktigt vad de andra två kan skylla på hihi..
 
 
Kurator besöket var mest för att hon skulle få känna oss på
pulsen lite.
Hon frågade var jag befann mig och hur vi klarat oss hittills..
Om vi hade familj och vänner som fanns för oss i denna stund osv osv.
Hon pratade med Elliot med eller i alla fall försökte,
han var inte så speciellt pratsjuk vad det gällde det hon ville prata om, verkade nästan som han kände sig lite obekväm..
Men lite svar fick hon allt ur honom..
 
Vi har ju varit väldigt öppna för honom vad det gäller min sjukdom och han har fått vara med och delaktig hela tiden, vilket
hon tyckte var jättebra.
Vi har berättat steg för steg vad som kommer att hända..
Man får ta lite i taget...
Så strålningen har vi inte pratat om ännu utan det får bli när
det är dags....
 
Vi gjorde ett litet besök på XXL med för att kolla en våtdräkt till
Lilleman men hans storlek av dem som var på rea var tyvärr slut.
 
Sen blev det ett litet besök på Lager 157 och där hittade jag
5 basic linnen i två olika längder för 200..
Vilket klipp ;o)
 
Sen blev det hemfärd och Leons gatukök, riktigt smarrigt :o)
 
Huvudvärk blev kvällen summa av dagens utflykt så för mig blev det soffläge när vi kom hem, medans killarna åkte till Skiren och snorklade..
Lilleman var så glad när han kom hem igen för att han hade fångat grodyngel med händerna :o)
 

Allt för idag
 
Kram kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar