tisdag 2 juli 2013

Hos mor och far

Idag var jag och lämnade prover på vårdcentralen inför behandlingen
på torsdag..
Har inte hört något från onkologen så troligtvis var de väl bra..
 
Var förbi på jobbet efter det och blev kvar i ca 2 timmar..
 
Märks att jag kan behöva vallas lite socialt för jösses så mycket har jag
inte pratat på länge hihi..
 
Tog väl en halv timme att få i sig räkmackan ;o)
Så trevligt att träffa de som jobbade, nu har ju många semester
men de som var på jobbet..
 
Man känner av värmen och att man är saknad och givetvis saknar jag ju dem med..
 
 
Huvudet klarar inte av dessa många aktiviteter på en dag, även om det bara
var två på förmiddagen så sa huvudet NEJ..
 
Kom hem men så kraftig huvudvärk igen :o(
 
Trist så trist..
 
Ikväll åkte jag och Lilleman ut till mamma och pappa på landet..
Skönt att komma iväg lite.
Får hoppas att vädret blir fint imorgon så vi kan ta en sväng ut på sjön.
 
Den stora karln i huset fick alltså lite egentid ikväll, det kan han
behöva som sliter så och får ta så mycket nu när man är sjuk..
 
Nu hoppas jag att man kan somna här snart så man slipper ha vaken natt igen..
 
Ha det gott
 
Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar