tisdag 2 juli 2013

sömnbrist ogillas

Helt jäkla galet är det och jag verkligen ogillar, vad som händer i kroppen just nu...
Inget verkar jag kunna göra åt det häller när insomningstabletterna har verkat slutat att fungera i denna kropp.
 
Snart undrar man om något nånsin kommer fungera som det en gång gjorde....
Men det är klart det gör...;o)
 
 
Nu är klockan bara 04,43 och jag har fortfarande INTE somnat,
nu svär jag...
Det är ju fan rent ut sagt..
 
Tog insomningstabletterna något sent idag eftersom jag kollade på en film som var lite lång...
Tog dem väl vid 00,30
 
Och nu sitter jag här å klockan är kvart i fem "pip"
 
Det är fjärde natten nu och snart undrar jag hur jag ska orka med vardagen...
 
Ska jag vända på dygnet kanske..
 
Sova när familjen är vaken och tvärt om..
Låter ju som det blir en kanonsommar eller.....
 
Nej något måstes komma på,
frågan är bara vad?????
 
Får väl ta upp det på behandlingen på torsdag..
 
 
Nu är det väl bara att fortsätta vara vaken antar jag...
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar