måndag 29 juli 2013

Sov så gott

När jag fick min diagnos angående bröstcancern, var jag mycket ute på nätet och sökte information..

Jag hittade en  grupp på facebook där medlemmarna råkat ut för samma ofrivilliga resa som jag gjort.

Vi är alla olika gångna i vår resa..
En del har precis börjat, andra har kommit längre och en del har 
blivit friskförklarade..

Sen finns det de som kämpat så fantastiskt med cancer helvetet och dess
spridning så inte kroppen orkade längre..

Så är det idag..

Jag skänker mina tankar till min bröstsyster Anne ..
Som kämpat och kämpat..
och som idag förlorade kampen mot cancern.

Tänder ett ljus för dig Anne
Sov så gott



Hon förlorade sin son för lite sedan mitt i allt..och nu lämnar hon sin 
fina dotter Linn efter sig som kämpat så fantastiskt vid sin
mammas sida..

Alla mina tankar finns hos dig nu Linn,
finns inga ord i detta fruktansvärt orättvisa..

All styrka till dig.

En liten skyddsängel sänder jag med..



1 kommentar:

  1. Har också haft Anne och hennes dotter i mina tankar det senaste dygnet. Blev så berörd och det känns ledsamt att det slutade så. Och självklart blir man rädd också, det kommer så nära när man påminns om sin egen dödlighet och det man är mest orolig och rädd för.

    SvaraRadera