torsdag 18 juli 2013

Onsdagen den 17 juli

Tänk att idag har huvudvärken varit något bättre det har
iallafall hjälpt med full styrka alvedon..

Tog mig faktiskt in till stan och handlade lite, det var ett tag sedan.
Visserligen bara lite matvaror men iallafall :o)

Vattnade alla blommor och planteringar ute ikväll..
Måste nog snart sluta med att plantera tror jag,
för jösses vilken tid det tar att gå över :o)

Men fint är det ju..

Familjen verkar ha det bra på västkusten..
Lilleman ringde och sa att han sakna mamma innan han skulle sova <3
Men han var så överförtjust över att ha badat i Havet
som han säger och att han skulle få sova i tält och inte i 
husvagnen, det var ju riktigt spännande..

Men det är tomt hemma..
Även om man har fått koppla av från allt ståhej 
så blir det så tyst och tomt :o(

Men jag unnar dem denna återhämtning,
hoppas bara att pappa med får lite återhämtning nu när han är ensam 
med lilleman...
Om inte annat så får de lite annat att tänka på en
trötta, tjatiga, gnälliga värkiga mig haha..

Så får vi hoppas att jag kommit på fötter ordentligt när de
kommer hem..

Undrar om jag skulle orka med en heldag på High Chaparall
nästa vecka innan det är dags för sista dosen from hell..
Jag hoppas det och jag tror att lillkillen skulle bli överlycklig över att komma dit....cowboysare och pistoler vad passar väl bättre
för en 6,5 åring..

2 dagar är ju bokade med sjukvården 
så vi får hoppas på fint väder någon av de andra dagarna..

OCH att huvudvärken håller sig borta..

Nu ska jag försöka att surfa in på min blogglista var allt för länge sedan..
Men jag har inte glömt bort er..

Hoppas ni har en härlig sommar där ni befinner er..
och vi andra kämpar på,
har vi tur får vi med lite glädje av sommaren..

Jag väntar ännu ;o)

Kram kram mina vänner
<3


1 kommentar: