torsdag 27 juni 2013

Dag 2 hemma....

Jag känner att jag har underbara vänner..
Man behöver inte vara överöst med vänner så länge man har de som är äkta
och alltid finns på ett eller annat sätt.

Lika mycket som jag skulle finnas för de alltid i med och motgång.

Jag känner mig lyckligt lottad

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

I går när jag kom hem låg ett paket och väntade på mig ..
Nyfiken blev jag, tänkte jag har väl inte beställt något pyssel..

Då var det ett paket från min gamla älskade barndomsvän Knodda
Jag fick ett litet uppiggande Krya på dig Kit..

Du är för underbar Knodda
Jag blev så glad, tänk vad det gör med lite överraskningar
Den gjorde min dag igår <3



Idag kom även min vän Marie på besök
Hon hade med sig en fin ros som jag sedan kommer att plantera ut
i rabatten :o)
Jag fick även en set med halsband och örhängen så fint.
Underbara du <3
Tack än en gång..


Som om inte det här skulle räcka så knackade ett blombud på 
dörren vid17,30 tiden,
jisses vad jag blev snopen...
Blombud har jag väl inte fått sen man var nykär ;o)
Denna fina bukett och tanke var från min barndomsvän
Ann-sofi och hennes man Roger som nu bor i värmland.

Tusen tack kära ni den värmde så mycket 


Jag får även så många meddelanden på både facebook och sms i telefonen.
Samtal på telefon och mail från underbara människor..

Det här blogginlägget vill jag tillägna er.
Med att tala om för er hur mycket det betyder att ni finns där på ett eller annat sätt, att ni kommer med era hejarrop.
Ert tröstade och er medmänsklighet.

De får mig att orka lite mer när det känns tungt.
För tungt är det
och ledsamt är det ibland

Men jag ger mig inte utan kommer kämpa och kämpa som någon skrev.
Jag ger inte upp
Min familj och ni vänner betyder alldeles för mycket för det...

<3 <3<3

Till er alla

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar