måndag 17 juni 2013

Tänk vad glad man kan bli för besök och lite omtanke..

En sådan dag har det varit här i huset idag, varvat med kraftig värk 
i nästintill hela kroppen..

Fick ett samtal från min chef i morse som ville komma förbi och lämna en sommarblomma..

Självklart fick han göra det, Jag älskar ju blommor ;o)

Jag fick lite eld i baken för att komma upp och försöka få kroppen att komma
i lite balans och rörelse innan..

Sen lade jag mig en stund på soffan för att vila några minuter när det knackar på dörren och där utanför står min goa älskade barndomsvän
Marie (Murre) med en liten blomma..



Gulliga du, hon kom bara förbi på ett spontanbesök för att lämna av den när hon hade vägarna förbi..

Tusen tack för den hjärtat..

Senare kom chefen in på uppfarten, med fikabröd och 
jordgubbar till lilleman vilket gick hem direkt
och denna underbara blomma från arbetsgivare och kollegor till
lilla mig 


Tänk vad lite det kan göra ibland för att man skall känna sig uppskattad.
Att man är saknad på jobbet och att alla hälsar så mycket..

Jag måste säga att min arbetsplats är toppen på just detta..

Tusen tack och jag blev så glad..
Nu har den fått en alldeles egen fin plats att stå på men missade att fota den just där så det får bli imorgon :o)

Tror att lilla chefen var lite trött när han åkte härifrån..
Nu har han ju sluppit mitt kackel och babblande ett tag, men det
blev nog ännu värre när sonen satte klorna i honom..

Haha tror han är min överman den lille ;o)

En positiv dag trots att eftermiddagen har varit i liggläge..

Nu är även första sprutan tagen så vi får väl se hur dagen imorgon blir...

Nu är det iaf godnatt alldeles strax..

Var rädda om er // Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar