fredag 28 juni 2013

Trött dag

Idag har det varit en sovardag, vet inte om det har med vädret att göra
eller om mitt Hb fortfarande är på nedgång

Får bli att ringa onkologens behandlingsmottagning imorgon bitti för att se om jag kan få ta lite prover..

Febern håller även den i sig fortfarande..
Känns tungt för tillfället.

Nästa behandling med TAX är nästa 
torsdag och jag vill absolut inte få den framflyttad.
Nu vill jag kunna hålla mig till det schema man fått med var tredje vecka.

Det skulle göra att jag får min sista cellgiftsbehandling med TAX
den 25 juli, å det vill jag verkligen så även
delmål 2 blir avklarat...

Så att man sen kommer igång med delmål 3 och strålningen..

Jösses vad kroppen varit utsatt för mycket sen februarimånad.
Ibland är jag förvånad att jag står upp med alla dessa biverkningar och komplikationer som jag fått under resans gång..

Men jag gör det även om man är totalt ur funktion ibland...


Idag hamnade jag nere i mitt pysselrum som jag har för att kunna koppla
av och bort tankarna på något annat en stund.

Det pysselrummet och intresset kom till när jag hamnade i en utmattningsdeprresion och det hjälpte mig mycket då..

Nu har jag även fått lite ork och sinnesro för att ibland hamna där nere igen

Jag gjorde en liten enkel inredningsdetalj till vår
skänk i vardagsrummet....
Titel kan man ju givetvis ha vad man vill men min blev

Mina Memoarer


Jag önskar alla som kikar in en bra dag..

Kram Kram

Glöm ej känn och kläm

2 kommentarer:

  1. Vad febern sitter i! Hoppas den släpper snart, förstår så väl att du vill hålla tempo och få nästa behandling som planerat.
    Sen ska ju kroppen orka och bedöms det att man måste vänta några dagar extra så är det säkert klokt.

    Kram och krya på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA den vill tydligen inte ge med sig alls, nu har det även tillkommit en jäkla huvudvärk.
      Önskar jag vore färdig nu..
      Men du är ju Grattis Grattis din kämpe :o) // Kram

      Radera