måndag 3 juni 2013

Söndag

Även denna dag har jag fått gått på smärtlindring.
 
Värken har varit något bättre idag men den har fortfarande varit tuff..
 
Hoppas att den ger med sig till imorgon.
 
Var hos grannen Helene idag på ett Spaparty med Alpnaering.
 
Blev ett kombinerat spa och kryddparty.
Trevligt att komma hemifrån lite... jag trotsade värken och gick ändå,
efter att ha tagit smärtlindring först förstås.
 
Jag klarade ett par timmar och det var trevligt.
Fick göra ansiktsbehandling på varandra med produkterna,
jag stod över men kikade på de andra..
 
Blev ju att göra av med lite pengar som vanligt förstås ;o)
Jag köpte vitlökskryddan, tycker den är så god.
Sen blev det en handcreme som luktade ljuvligt och var så mjuk.
Köpte även Aloe vera gel som jag hört skall vara bra under strålbehandlingen.
Så nu är jag förberedd på den med även om det är ett tag kvar tills jag påbörjar den.
 
Var riktigt trött när jag kom hem så jag avslutade
dagen som vanligt i soffan och såg på en film..
 
Imorgon ska jag se om jag orkar ta mig in och ombesiktiga bilen..
Får hoppas att jag slipper ta morfinet så jag kan köra...
 
Ha det gott // Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar