lördag 15 juni 2013

Jönsbergska cup, killarnas första

Ja idag var det dags för killarnas första cup, De var helt förväntansfulla
och det skulle bli så roligt och spännande..

Å lilla jag orkade vara med hela dagen..

Men jisses så slut man är nu..
Klarade mig ifrån värken nästan hela dagen ..
Men nu så är den på besök eländet..

Fötter värker, ljumskar värker och ryggen värker..
Men det blir och sova på det och hoppas att imorgon är en ny smärtfri dag..
Det får man ju hoppas eller hur ;o)
sen får man se hur den önskan faller in ;o)

Min stora son och flickvän kom förbi och tittade med..
Helt underbart..
Man saknar de så mycket när de flyttat hemifrån barnen.
Så ses man inte så ofta vilket man saknar..

Men idag fick vi nästan en heldag :o)

Först på fotbollsplanen och sedan här hemma med lite grillat :o)

Tack Robin och Sofia för att ni med förgyllde vår dag <3

Nu så till lite bilder på killarna då :o)


 Lite uppvärmning


Taktiksnack ;o)

 Vår kille på mittlinjen

Här ville han vara målvakt sista halvlek i sista matchen



 Här vet jag inte riktigt vad han gör lilleman ;o)


Tror alla var nöjda med dagen så långt trots 2 förluster och en oavgjorg
Men de var såå duktiga

Sen fick jag ju även med sonen och flickvän hem...
Så vi tog  uteplatsen där nere helt och hållet i besittning..



Käka plocka undan och nu får det bli sovdags  Jäsp Jäsp

Ha det gott....

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar