måndag 24 juni 2013

Svårstucken

Ja nu är de måndag och jag är kvar på onkologen..
 
Idag har det varit en händelserik morgon och förmiddag eller inte ;o)
 
Jag har haft 3 sjuksköterskor inne i 3 olika omgångar för att försöka ta lite
prover på mig..
Tänk att det ska vara så svårt att få till två rör blod.
 
Ja jag slutar inte att förvånas över något snart..
 
Det vill sig med andra ord inte.
 
Har blivit stucken 7 gånger än så länge i arm, hand till och med i
foten och det var inte speciellt skönt.
 
Men det är bara att konstatera faktum
Blodet har tagit slut ;o)
 
Spännande att se vad de hittar på för att få till proverna..
 
I går var min lilla älskling här och sambon,
Lilla gubben talade om att han saknade mamma hemma och att han inte ville åka hem utan ville vara kvar här på avdelningen med mig..
 
Jag kan vakta sjukhuset mamma säger han :o)
 
Det gör så ont i mammahjärtat att se honom ledsen..
 
Min lilla älskling <3
 
 
 
 
Så nu jäklar är det så här
 
Ha en bra dag
 
Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad jag känner med dig. Jobbigt för din lilla kille o dig. Önskar så att du snart får komma hem!
    Kramar till dig Cattis som delar med dig så mycket.
    //Agneta//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta, Att jag skriver så mycket blir liksom en bearbetning från min sida..
      Samt att jag vill ha att gå tillbaka till och se hur jag mådde, trots att det är ett helvete ibland så glömmer man vissa delar fort ;o)
      Ha det gott // kram kram

      Radera